strhost ve TBUDT Arasındaki Duvar Mesajları
  • 25-11-2009 13:14:02
    atık suyu halletmediler. Biraz sorun oldu. Dükkan sahibi ben anlamam diyor. Yönetim bahane buluyor. Yeni ofis buldum. Oraya taşıncam.
    Bozkırdaki yeride başka bir yere aktarıyorum.