PrMakinesi ve UMUT Arasındaki Duvar Mesajları
  • 10-07-2009 21:30:23
    tekrar geldm de senin msn i hatırlıyamıyorum
  • 10-07-2009 18:23:57
    Hocam benim msn sende varmıydı seni bulamıyorum da
  • 14-09-2008 00:28:28
    İsimtescilde bulunan Türkçe takas yapmak istediğin domin varmı ?