PrMakinesi ve UMUT Arasındaki Duvar Mesajları - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PrMakinesi ve UMUT Arasındaki Duvar Mesajları
UMUT
10-07-2009
21:30:23
tekrar geldm de senin msn i hatırlıyamıyorum
UMUT
10-07-2009
18:23:57
Hocam benim msn sende varmıydı seni bulamıyorum da
UMUT
14-09-2008
00:28:28
İsimtescilde bulunan Türkçe takas yapmak istediğin domin varmı ?