Ersen.E ve mert2407 Arasındaki Duvar Mesajları
  • 03-11-2010 15:01:37
    Evet geldi teşekkür ediyorum. İtrader yolladım, dönüş yaparsınız. Hayırlı günler.
  • 02-11-2010 15:00:57
    Güzel kardeşim bana hiç öyle bir açıklama mesajı gelmedi senden. Doğal olarak bilgim olmayan şeyi de sorarım. Dün, 19:58:09 'da attığın açıklama mesajı için teşekkür ederim. İyi çalışmalar dilerim. ;)
  • 01-11-2010 16:51:48
    merhaba, hocam linkini ekleyeli kaç gün oldu. 5 tl ödeme yapıcaksın ama hala hesabıma yatmamış ücret.. girdiğin zaman bir ilgilenebilirmisin. sitem: filmturko.com kolay gelsin...