Dt.Furkan ve nightclub Arasındaki Duvar Mesajları
  • 02-10-2010 01:05:40
    yine anlamadın dediğimi :) neyse önemsiz bir konu.
  • 30-07-2010 10:14:20
    Sağolasın hocam :)
  • 30-07-2010 10:11:05
    hayırlı olsun :)
  • 29-07-2010 22:37:56
    attım pm ama bakalım..
  • 29-07-2010 19:24:56
    Aronfabia ya pm at istersen. valla bende bekliyorum bi an önce onaylasa iyi olcak.
  • 29-07-2010 19:21:26
    24 saati geçti hala silverlık yok acaba yetkili kişi ile görüşebilinir mi?
  • 28-07-2010 18:47:48
    bekliyorum hocam :)
  • 28-07-2010 18:44:04
    evet geldi konuyu açıyorum şimdi.
  • 28-07-2010 18:42:39
    Ödeme geçti mi elinize? İşbanktan?