DjTiestoFunClub ve Raparmy Arasındaki Duvar Mesajları
  • 19-01-2010 15:07:13
    merhabalar monitör e ihtiyacın var sanırım bi başlığın altında sadece monitörü satıyormusun die sormuşunda elimde samsung marka 17" http://bilenticaret.com.tr/images/79..._screenweb.jpg monitör var LCD aldığım için boşta kaldı ilgileniyorsan uygun fiyata satabilirim..