Yükleniyor, lütfen bekleyiniz..
Yükleniyor, lütfen bekleyiniz..
-
Son Mesajlar (8)
-
Ben söyleyeceklerimi söyledim. Zahmet edip 1 cevap dahi atmadınız 26 aralık ve 4 Ocak'taki mesajlarıma. Gerekli ceza verilecektir size
-
Selamlar. Hesap numaralarımı iletmiştim. Bugün 4 Ocak. Şayet gün içerisinde ödeme gelmez ise,
1) Tekliften 20 gün geçmesine rağmen halen ödeme alamadiğim için
2) Aynı hesabı birden fazla kişi kullandiğiniz için
Süresiz olarak banlanmanızı talep edeceğim. Bilgilerinize sunarım
-
Estağfurullah önemi yok Peki. Yıl başına kadar bekliyorum. Eğer 4 Ocaktan sonra ödeme gelmez ise ödemeyi siz yapınız. Daha sonra aranızda anlaşırsınız. Zaten bir üyeliği 2 kişinin kullanması yasaktır. Bir üyeliği 2 kişi kullanınca işte böyle karışıklıklar oluyor.
Ben 4 Ocak'a kadar bekliyorum. 4 Ocak'a kadar arkadaşınız gelmez ise size pm yollayacağım ödeme bilgilerini. O zaman ödemede bulunursunuz.
Sevgilerle
-
Hocam pm'ye cevap atmadınız ?
-
Beyfendi sizi mahcup durumda bıraktığımız için çok özür dilerim.Arkadaş şu an yurt dışında(Rusya) konuyu kendisine ilettim. Yılbaşında büyük ihtimalle türkiye de olucak gerekli ödemeyi gececeğini belirtti kendisi. Tekrar ve Tekrar özür diliyorum arkadaşım adına.
-
Arkadaşınıza 48 saat içerisinde haber vermezseniz -iTrader kullanarak gerekli cezayı almanız için şikayet edeceğimi belirtmek istiyorum. Açık arttırma biteli 10 gün oldu
-
-
Bursaspor.in 6 gün evvel sizin olmuştur. Ödemede bulunmanızı bekliyorum.
Son Aktivitesi: Dün 23:13:47
PM'Lerime neden cevap vermiyorsunuz ?
-
-
İlgili Konu
-
Gönderen
-
Tarih
-
-
İlgili Konu
-
Gönderilen
-
Tarih
-
-
İlgili Konu
-
Etiketleyen
-
Tarih
-
-
İlgili Konu
-
Alıntılayan
-
Tarih
-
-
İlgili Konu
-
Gönderen
-
Tarih
Çözümlenen Şikayetler: 0 Tüm Şikayetler: 0
Herhangi bir şikayet bulunamadı.