son durum nedir hocam ? Zamanında yanlış hatırlamıyorsam sana pm dem birseyler yazmıştım umarım uygulayıp başarılı olmuşsundur
Birde dövme, oje gibi sektörlere girme pin çabuk hit alır ama siteye girişler çok düşüktür
merhaba, konuşmuşluğumuzu hatırlıyorum ancak detayları hatırlamıyorum muhtemelen farklı konularla meşguldüm o sıralar onları devam ettirmişimdir.
özgün çalışma sürecini bitireli oldu baya. konuda da belirtmiştim. bu sürece başlamamın temel sebebi kafamdaki düşüncelerdi. spam tamamen engellendi, özgün, manuel yönetim, site içi aktiflik, etkileşim gibi unsurlar dikkate alınarak kısa sürede etkileşim oluşacağını öngörüyordum ancak süreç içinde pek de böyle bir mevzunun olmadığını görüp çok uzatmadan bitirmiştim.