
abd proxy ile( hep aynı proxy ) hesaba rahat 20 kez falan giriş çıkış yapmışımdır belki daha fazla(3-4 günde. bazen peş peşe bazen aralıklarla). bikaç saatte 50 den fazla pini 12 boarda attım. bu boardları komple kaldırdım. tekrar açtım tekrar attım. kaldırdım tekrar açtım tekrar attım. sürekli kurcaladım kısacası denemeler yaptım ama bana mısın demesi. normalde bunca giriş çıkışa, anormal denemelere karşın çoktan shadow gelmesini beklerdim. zannedersem youtube daki sistem gibi olmuş. her şey zorlaştırılmış fakat hesapların kapatılması da eskisi gibi patır patır değil de daha çok müsama gösterilir olmuş.
not. hiç bi şeyi elle yapmıyorum. pinlemesinden giriş çıkışına hepsi otomasyon.