• 04-11-2020, 09:55:57
    #1
    bikaç ay önce açıp üzerinde bikaç çalışma yaptığım, son 3-4 gündür aşırı şekilde denemeler yaptığım hesap hala shadow yemedi. bu denemeler şöyle.



    abd proxy ile( hep aynı proxy ) hesaba rahat 20 kez falan giriş çıkış yapmışımdır belki daha fazla(3-4 günde. bazen peş peşe bazen aralıklarla). bikaç saatte 50 den fazla pini 12 boarda attım. bu boardları komple kaldırdım. tekrar açtım tekrar attım. kaldırdım tekrar açtım tekrar attım. sürekli kurcaladım kısacası denemeler yaptım ama bana mısın demesi. normalde bunca giriş çıkışa, anormal denemelere karşın çoktan shadow gelmesini beklerdim. zannedersem youtube daki sistem gibi olmuş. her şey zorlaştırılmış fakat hesapların kapatılması da eskisi gibi patır patır değil de daha çok müsama gösterilir olmuş.

    not. hiç bi şeyi elle yapmıyorum. pinlemesinden giriş çıkışına hepsi otomasyon.
  • 04-11-2020, 10:00:25
    #2
    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bikaç ay önce açıp üzerinde bikaç çalışma yaptığım, son 3-4 gündür aşırı şekilde denemeler yaptığım hesap hala shadow yemedi. bu denemeler şöyle.



    abd proxy ile( hep aynı proxy ) hesaba rahat 20 kez falan giriş çıkış yapmışımdır belki daha fazla(3-4 günde. bazen peş peşe bazen aralıklarla). bikaç saatte 50 den fazla pini 12 boarda attım. bu boardları komple kaldırdım. tekrar açtım tekrar attım. kaldırdım tekrar açtım tekrar attım. sürekli kurcaladım kısacası denemeler yaptım ama bana mısın demesi. normalde bunca giriş çıkışa, anormal denemelere karşın çoktan shadow gelmesini beklerdim. zannedersem youtube daki sistem gibi olmuş. her şey zorlaştırılmış fakat hesapların kapatılması da eskisi gibi patır patır değil de daha çok müsama gösterilir olmuş.

    not. hiç bi şeyi elle yapmıyorum. pinlemesinden giriş çıkışına hepsi otomasyon.
    vpn pespese farkli lokasyon dener misin bi de hocam
  • 04-11-2020, 10:03:40
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vpn pespese farkli lokasyon dener misin bi de hocam
    ben kendi çalışma şeklimde denemeler yaparım hocam amacım hesabı kapattırmaya çalışmak değil çünkü. sadece geçmişte aynı hesaba aynı proxy farklı proxy farketmeksizin çok defa giriş çıkış yaptığım zaman o hesap ya shadowa düşerdi ya direkt banlanırdı, bu sefer hala taş gibi ayakta olması şaşırttı.
  • 04-11-2020, 10:10:34
    #4
    bence nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama gerçek lokasyona ulaşıp ona göre değerlendiriyorlar
  • 04-11-2020, 10:16:53
    #5
    Proxy private mi hocam
  • 04-11-2020, 10:17:12
    #6
    CodeKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence nasıl yapıyorlar bilmiyorum ama gerçek lokasyona ulaşıp ona göre değerlendiriyorlar
    pek zannetmiyorum. bu hesap öncesinde başka hesapla kendi ip im üzerinden deneme yapıyodum. kendi ip imde kendi orijinal hesabım da aktif, browser da kayıtlı. o deneme yaptığım hesap patladı. sonrasında bu bahsettiğim hesap için proxy tanımladım sadece o proxy den girdim. yani 1 ip 1 proxy şeklinde. hala ayakta. kendi ip im üzerinden test yaptığım hesap zaten shadow banlıydı öncesinde de uzun uzun denemeler yapmıştım shadowlu olduğundan sıkıntı da olmaz diyodum fakat komple banladılar bu defa. proxy tanımladığım hesapta hiç sıkıntı görünmüyor. tabi yakında ban da yiyebilir o ayrı.
  • 04-11-2020, 10:17:20
    #7
    shadowa gerek yok ki.direk pinler görüntüleme almıyor.dolayısıyla hit almakda zorlastı.

    dediğiniz gibi shadow atmıyor pek.direk hesabı kapatıp domain banlıyor.
  • 04-11-2020, 10:17:35
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Proxy private mi hocam
    hayır sadece id pass girişli. shared.
  • 04-11-2020, 10:19:29
    #9
    Nerden luminati mi