Merhabalar.
Bir iki ay önce web sitesi açtım yabancı. Orjinal kendim içerik üretip 94 pin girdim. Sadece bir pinden 8 kişi tıklamış.
Bu istatisklere göre iyi durumdamı ?. Neden tıklama oranım az ?
bana göre baya düşük. 2 aylık hesap için toplam 2.5 k gösterim hiç çalışmamış olmak gibi bi şey. bi yerlerde yanlışınız vardır. seçtiğiniz kategori olsun, pin başlık, açıklama olsun, pinlerin kalitesi olsun., pinleme yöntemi olsun. fazlaca niş bi alan için üretmiyor takipçisi bol kategorilere üretiyorsanız oranlar düşük.