• 12-05-2020, 22:18:50
    #1
    arkadaşlar kime sorsak almanca ingilizce çalışıyor , araştırdığımda gördüm ki fransa ve almanya eşit kullanıcı sayısından sizce iş yapar mı fransızca? euro kullanılıyor orda da
  • 12-05-2020, 22:35:56
    #2
    tbmleri daha düşük
  • 12-05-2020, 22:48:10
    #3
    Ing iyidir, heyecan aramaya gerek yok bence
  • 12-05-2020, 23:17:59
    #4
    Tbm Türkiye gibi neredeyse tavsiye etmem
  • 12-05-2020, 23:41:45
    #5
    yakında çalışacağım. italyanca portekizce ispanyolca almanca ingilizce fransızca
  • 12-05-2020, 23:57:57
    #6
    Fransa 5-6 k hite 2$ anca veriyor çöp.
  • 13-05-2020, 00:23:13
    #7
    Çince çalışın sürümden kazanırsınız
  • 13-05-2020, 02:27:43
    #8
    teşekkürler herkese bol kazançlar