• 01-05-2020, 18:16:37
    #1
    arkadaslar api bağlanmaya izin ver diyorum hiç bir değişiklik olmuyor malesef iptal etmiştim izini pano ekledim tekrar izin alayım dedim aynı şekilde kalıyor yardımcı olabilecek varsa sevinirim
  • 04-05-2020, 02:50:51
    #2
    Yokmu bir fikri olan yardımcı olabilecek kimse


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 04-05-2020, 04:41:55
    #3
    eskiden alınan apileride iptal ettiler ben çözemedim bu sorunu 1 aydır sanırım yapılmıyor