Karolinax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Spam ya da manuel spam dedikleri vb yöntemi olanları sanırım banlamışlar. Trafiği çeşitlendirmek homojen kullanmak daha iyi. Tabi içerikten banlamış genelde.
Herkese geçmiş olsun kalan sağlar bizimdir.