Görüntüleme - ban ilişkisini biz kuramayız arkadaşlar. İkisini ayrı ayrı değerlendirin. Görüntülemeler ile ilgili yapacak bir şey yok, düzelmesini bekleyeceksiniz. Gidip geliyor. Ban için ise piyasayı takip edeceksiniz, taktik kovalayacaksınız. Bu iş böyle. Ağlamak anlamsız.
şuan güzel bi güncelleme geliyor bilginize. Ya tekrar bi ban furyası olur yada istatistikle alakalı güzel bi güncelleme. Hesap takip scriptinde şuan ban a düştü hesaplar ama normalde bi ban yok. Enteresan bişeyler oluyor.