Merhaba. 4-5 tane hesabim var. Butun hesaplarda ayni siteyi kullanip domaini banlatmak istemiyorum. Bunun icin her hesaba bir tane domain eklesem. Bu domainler uzerinden anasiteye yonlendirme yapsam sorun olur mu?