• 07-03-2019, 15:52:06
    #1
    Bu hesap 21 Mart 2019'a kadar askıya alındı.
    Arkadaşlar hesabımın 1 tanesi askıya alınmış açıldıktan sonra tekrar sorun olur mu pinleri 25-30 dakikada 1 atacak şekilde ayarlamıştım ama askıya alınmış.Birdaha bu hesabı ve siteyi kullanmama gibi bir sorun olur mu?
  • 07-03-2019, 16:00:27
    #2
    furkanture adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hesap 21 Mart 2019'a kadar askıya alındı.
    Arkadaşlar hesabımın 1 tanesi askıya alınmış açıldıktan sonra tekrar sorun olur mu pinleri 25-30 dakikada 1 atacak şekilde ayarlamıştım ama askıya alınmış.Birdaha bu hesabı ve siteyi kullanmama gibi bir sorun olur mu?
    birdahakinde domainin kalıcı olarak banlanır.
  • 07-03-2019, 16:01:51
    #3
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birdahakinde domainin kalıcı olarak banlanır.
    günlük pin sayısını düşürmem lazım o ozaman
  • 08-03-2019, 23:21:27
    #4
    mevzu pinde değil. çok pin, çok getiri diye birşey yok. ben forumda arkadaşların yazdıklarına bakaraktan ilerliyorum, bazen deneyerek. min 60-120 dk arası yapın repin işini. bazen durdurun. mesela dün durdurdum ben ve bugün hit manyağı oldu site ve gelirim cidden harika geldi. mesela yarın akşam pinlemeye devam edeceğim.
  • 10-03-2019, 07:40:18
    #5
    siteyi bilmemde,hesabı kullanmakta sorun olmaz.6 yıllık,belki daha eski bi hesabım vardı geçenlerde banlandı sandım,meger burda söylendigi gibi süreli banmış yani 1 ay sonra açıldı tekrar.paylaşım sebebimde 4 yıl önce begendigim bikaç youtube videosunu orada paylaşmakmış üstelikde hesaba 2 yıldır yeni pinleme yapmamıştım,bu videolar yüzünden 1 ay filan banlı kaldı sonra banı tekrar açıldı.daha sonra deneme yaptım bikaç defa,sorunsuz kullanıyorum şimdi.yani istersem pinleme yapabiliyorum ama gelen mailda bu 1 etti,3 hakkın var sonra toptan kapatırız yazıyormış sonradan gördüm onu.tabi neden banlandıgıda önemli,ben paylaştıgım videodan telif yedim.2 telif daha yersem hesap komple gidecekmiş.