• 03-03-2019, 16:40:03
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.
    Kendi hesaplarım için yapmış olduğum sistemi biraz daha geliştirerek, sizlerinde kullanabileceği bir hale soktum.
    Üyelik için mail adresinizi pm olarak iletmeniz yeterlidir.
    BETA SÜRESİ BİTMİŞTİR

  • 03-03-2019, 16:42:15
    #2
    Pm atılmıştır
  • 03-03-2019, 16:48:41
    #3
    Hayırlı olsun güzele benziyor pm atıldı.
  • 03-03-2019, 16:50:49
    #4
    re_cox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm atılmıştır
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun güzele benziyor pm atıldı.
    pm ile bilgiler iletilmiştir.
    İleriki aşama da otomatik mail/sms ile kapanan hesap bildirimide yapmayı düşünüyorum.
  • 03-03-2019, 16:52:45
    #5
    diray hocam hayırlı olsun bu iş için takip için güzel bir sistem
  • 03-03-2019, 17:10:12
    #6
    Ayhan ustam hayırlısı olsun..
  • 03-03-2019, 17:14:35
    #7
    hayırlı olsun
  • 03-03-2019, 17:19:02
    #8
    hayırlı olsun hocam
    sistem için bir önerim var pm olarak ta ilettim

    hesabın aylık gösterimide panelde olursa fevkalade olur
  • 03-03-2019, 17:30:39
    #9
    saraclar59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayhan ustam hayırlısı olsun..
    teşekkürler
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun
    teşekkürler
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam
    sistem için bir önerim var pm olarak ta ilettim

    hesabın aylık gösterimide panelde olursa fevkalade olur
    hesap bilgilerinizi ilettim
    önerilerniz için teşekkürler
    not aldım