• 17-01-2013, 00:02:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    Bi konuda bilgi istiyorum ben google reklamımı mysqlden çekicektim.
    phpmyadmine nasıl bir tablo oluşuturup
    reklamı direk ordan çekebilirim.
    tabloyu nasıl oluşturmalıyım
    ve mysql kodunu ne yapmalıyım selecet * from.....
    diyincede çekmek istiyorum...
    Tablo ve mysql kodu hakkında yardımcı olursanız sevinirim...
  • 17-01-2013, 00:58:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    TABLO YAPISI
    
    +---+--------+-----+
     |  id |   link    | yazi  |
    +---+--------+-----+
    id: auto_increment primary key int
    link: text
    yazi: text
    //Bağlantıların yapılı olduğunu düşünerek kodları yazıyorum
    $a=mysql_query("SELECT * FROM rek where id= /**bir sayı(tek tırnak içinde)**/");//sorgu
    $a=mysql_fetch_assoc($a);
    echo '<a href="'.$a["link"].'">'.$a["isim"].'</a>';
    düzenleyin.