Çıktı alırken ayarların gizlenmesi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çıktı alırken ayarların gizlenmesi
4
●
417
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
Çıktı alırken ayarların gizlenmesi
31-12-2012, 14:40:29
#1
tamerk
Merhaba arkadaşlar.
Konunun yeri burasımı bilmiyorum ama php ile çözüm bulunabilir diye açtım.
window.print() ile çıktı alıyorum
bu ayarların çıkmasını istemiyorum nasıl yapabilirim. direk sayfa açılınca direk ayar gelmeden çıktısı alcak.
31-12-2012, 15:04:01
#2
kingofseo
tamerk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar.
Konunun yeri burasımı bilmiyorum ama php ile çözüm bulunabilir diye açtım.
window.print() ile çıktı alıyorum
bu ayarların çıkmasını istemiyorum nasıl yapabilirim. direk sayfa açılınca direk ayar gelmeden çıktısı alcak.
<body onload="window.print()">
31-12-2012, 15:09:28
#3
tamerk
kingofseo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
<body onload="window.print()">
yanlış anladınız. bu yazdır özellikerinin geldiği mesaj kutusunu istemiyorum direk sormadan çıktı verecek.
31-12-2012, 15:25:33
#4
kingofseo
tamerk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yanlış anladınız. bu yazdır özellikerinin geldiği mesaj kutusunu istemiyorum direk sormadan çıktı verecek.
<script language="javascript">
//print without dialoge box
function Print()
{
if (document.all)
{
WebBrowser1.ExecWB(6,6); //use 6, 1 to prompt the print dialog or 6, 6 to omit it;
WebBrowser1.outerHTML = "";
}
else
{
window.print();
}
}
</script>
<body onload="Print()">
31-12-2012, 15:28:17
#5
tamerk
kingofseo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
<script language="javascript">
//print without dialoge box
function Print()
{
if (document.all)
{
WebBrowser1.ExecWB(6,6); //use 6, 1 to prompt the print dialog or 6, 6 to omit it;
WebBrowser1.outerHTML = "";
}
else
{
window.print();
}
}
</script>
<body onload="Print()">
teşekkür ederim.kingofseo. şu makale işiimi gördü
http://justtalkaboutweb.com/2008/05/...e-and-firefox/
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler