• 31-12-2012, 14:40:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Konunun yeri burasımı bilmiyorum ama php ile çözüm bulunabilir diye açtım.

    window.print() ile çıktı alıyorum




    bu ayarların çıkmasını istemiyorum nasıl yapabilirim. direk sayfa açılınca direk ayar gelmeden çıktısı alcak.
  • 31-12-2012, 15:04:01
    #2
    tamerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    Konunun yeri burasımı bilmiyorum ama php ile çözüm bulunabilir diye açtım.

    window.print() ile çıktı alıyorum




    bu ayarların çıkmasını istemiyorum nasıl yapabilirim. direk sayfa açılınca direk ayar gelmeden çıktısı alcak.
    <body onload="window.print()">
  • 31-12-2012, 15:09:28
    #3
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <body onload="window.print()">

    yanlış anladınız. bu yazdır özellikerinin geldiği mesaj kutusunu istemiyorum direk sormadan çıktı verecek.
  • 31-12-2012, 15:25:33
    #4
    tamerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anladınız. bu yazdır özellikerinin geldiği mesaj kutusunu istemiyorum direk sormadan çıktı verecek.
    <script language="javascript">
    //print without dialoge box
    function Print()
    {
    if (document.all)
    {
    WebBrowser1.ExecWB(6,6); //use 6, 1 to prompt the print dialog or 6, 6 to omit it;
    WebBrowser1.outerHTML = "";
    }
    else
    {
    window.print();
    }
    }
    </script>

    <body onload="Print()">
  • 31-12-2012, 15:28:17
    #5
    kingofseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <script language="javascript">
    //print without dialoge box
    function Print()
    {
    if (document.all)
    {
    WebBrowser1.ExecWB(6,6); //use 6, 1 to prompt the print dialog or 6, 6 to omit it;
    WebBrowser1.outerHTML = "";
    }
    else
    {
    window.print();
    }
    }
    </script>

    <body onload="Print()">

    teşekkür ederim.kingofseo. şu makale işiimi gördü


    http://justtalkaboutweb.com/2008/05/...e-and-firefox/