Hangi IDE'yi kullanıyorsunuz ? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi IDE'yi kullanıyorsunuz ?
45
●
4.730
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
Hangi IDE'yi kullanıyorsunuz ?
1
2
3
4
5
6
Anket
Hangi IDE ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
55
Hangi IDE ?
Eclipse
%10,91 (6 Oy)
Netbeans
%36,36 (20 Oy)
JetBrains PhpStorm
%16,36 (9 Oy)
Zend Studio
%18,18 (10 Oy)
Sublime Text
%14,55 (8 Oy)
Vim Editor
%3,64 (2 Oy)
jEdit
%0 (0 Oy)
14-01-2013, 14:15:35
#46
TrueLove
ide sayılmasa da Sublime Text kullanıyorum.
Benim için yeterli diyebilirim
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler