• 19-11-2012, 02:47:42
    #10
    neyse artık çok sıkıntı deil ya expolorerın desteklememesi bunda göz yumalım
  • 19-11-2012, 02:52:32
    #11
    nekrofil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse artık çok sıkıntı deil ya expolorerın desteklememesi bunda göz yumalım
    Microsoft en son, Türkiyede her yüz internet kullanıcısından 61'inin Internet Explorer kullandığını açıklamıştı Buna rağmen göz yumabilirseniz ne ala..
  • 19-11-2012, 03:00:13
    #12
    lanet olası microsoft ve explorer diyorum sadece Arka planda çalışcağı için pek sorun deil üstad önyüzde kullanmıcam zaten ki enfazla tekli upload yapar kullanıcı ondada sıkıntı olmaz