nekrofil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse artık çok sıkıntı deil ya expolorerın desteklememesi bunda göz yumalım
Microsoft en son, Türkiyede her yüz internet kullanıcısından 61'inin Internet Explorer kullandığını açıklamıştı Buna rağmen göz yumabilirseniz ne ala..