r10 da php diyince aklınıza kim geliyor?
50
●4.712
- 04-11-2012, 17:28:27fatal var forumdaki bir çok eklentiyi o geliştirmişti 2007 yılından beri forumdayım, yaşanan sorunlara kâr amacı güdmeden yardımcı olan, zamanında bir çok webmasterın genel sorunu olan ama çözülemeyen, bu işi çözerek çok güzel paralar kaldırabilecekken ücretsiz çözüm yayınlamış biriydi, bilgisi tartışılmaz zaten ama hem bu derece bilgili hemde bu kadar ilgili birini bulmak pek mümkün değil bu zamanda
- 04-11-2012, 18:38:09Üyeliği durdurulduBazı Arkadaşlar Coder Olduklarını Konuda Belli Etmişler Zaten !
fatal, BHCoder, ByTrirslasis. - 05-11-2012, 08:52:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sdemirkeser'i hatırlıyorum ama şöyle bir durum var aykut farsak vardı forumda. o zamanlar mp3 scripti yapıp satıyordu diye hatırlıyorum. Sonra bir şirkette çalışmaya başladı burayla ilgilenmemeye başladı.
İş verecekseniz senior coderlar çok yüksek fiyatlar istemekte yada firmalarda zaten çalışmaktalar çok yoğunlar.
junior coderlar iş konusunda tecrubesiz olsada fiyat konusuda daha uygun olur. Buradada en büyük sorun işinizin yarım kalma ihtimali. Burda kesinlikle junior coderları küçümsemek değil iyisine denk geldinizmi dokunmayın gitsin.
Bahsettiğiniz ve buradan çekip giden coderların neredeyse hepsi profesyonel çalışma hayatına geçip senior seviyesine geçen coderlar. Buraya gelmeme nedenlerinin en büyüğü yoğun çalışmaları.
Aykut farsakın junior zamanlarında çalışmıştık çok memnun kalmıştık.
şuanda bayGaReZ ile çalışıyoruz memnunum.