• 02-01-2011, 20:53:52
    #1
    Bazı konuların altına yorum formu oluşturmak istiyorum. Fakat bu yorumun hangi sayfadan gönderildiğinin de formla birlikte otomatik olarak gönderilmesini istiyorum. Veritabanı dışında kalan sayfalarda bu nasıl yapılabilir?
    Bu PHP ile mi yapılır?
  • 02-01-2011, 20:56:52
    #2
    <input type="hidden" name="url" value="<?php echo "http://www.site.com"$_SERVER['REQUEST_URI']; ?>">
    session ya da referer kontrolü ile de gönderebilirsin.
  • 02-01-2011, 21:14:03
    #3
    LaCReMeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <input type="hidden" name="url" value="<?php echo "http://www.site.com"$_SERVER['REQUEST_URI']; ?>">
    session ya da referer kontrolü ile de gönderebilirsin.
    Çok teşekkür ederim. İşe yaradı.