• 21-11-2010, 00:25:48
    #1
    Malum memleketteyiz tatil dolayısıyla. İoncube Erzurum'daki pcde kaldı ve bir adet dosya şifrelemem lazım. PP'de de para kalmadı online encoder için kredi alayım.
    Sadece bir dosya için yardımcı olabilecek bir arkadaş var mı acaba?
    Eğer kredi sorunu yaşarsanız ben Erzuruma gittiğimde istediğiniz kadar dosyanızı şifreleyebilirim.
    Teşekkürler şimdiden.
  • 21-11-2010, 07:38:20
    #2
    Account Balance

    You have 45 encoding credits

    gönder sifrelim.
  • 21-11-2010, 11:34:55
    #3
    Trialini indirsen o işe yaramıyormu? Bilmediğim için soruyorum genelde ben PHP LockIt! kullanırım her serverda çalışır
  • 21-11-2010, 12:07:48
    #4
    ioncube ne işe yarıyor ayıptır sorması, kodlarını çözmesi gayet kısa ve basitken?
  • 21-11-2010, 12:29:59
    #5
    Deimosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ioncube ne işe yarıyor ayıptır sorması, kodlarını çözmesi gayet kısa ve basitken?
    Benim bildiğim çinliler çözebiliyor, sende mi çözüyorsun
  • 21-11-2010, 14:21:35
    #6
    ThirtySeven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim çinliler çözebiliyor, sende mi çözüyorsun
    bende çözebiliyorum . Biraz googlede gez istersen..
  • 21-11-2010, 18:35:50
    #7
    save adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Account Balance

    You have 45 encoding credits

    gönder sifrelim.
    Gerek kalmadı hocam. Bir arkadaş pp yolladı teşekkür ederim.
    hozgune adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trialini indirsen o işe yaramıyormu? Bilmediğim için soruyorum genelde ben PHP LockIt! kullanırım her serverda çalışır
    Yok hocam. Trialle lisanslanan dosyalar bir süre sonra çalışmıyor bildiğim kadarıyla.
    Deimosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ioncube ne işe yarıyor ayıptır sorması, kodlarını çözmesi gayet kısa ve basitken?
    Fikir soran oldu mu?
    Acaba şifrelesem mi ya da şifrelemesim mi dediğimi hatırlamıyorum.
    Gayet açık ve net yardımcı olmayacaksan polemik yaratma yani.
  • 21-11-2010, 22:44:04
    #8
    Bir sorunun varsa içinde tutmanı öneririm.Başkalarına saldırmaya çalışma, problem yaratma.İşin hallolduysa ne mutlu sana. Bu davranışından sonra yardım bekleme zaten.
    İyi günler.
  • 21-11-2010, 22:46:41
    #9
    Deimosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir sorunun varsa içinde tutmanı öneririm.Başkalarına saldırmaya çalışma, problem yaratma.İşin hallolduysa ne mutlu sana. Bu davranışından sonra yardım bekleme zaten.
    İyi günler.
    Senden bir yardım da bekleyen yok.
    Şükür bir sorunum da yok.
    Sadece burada fikir vs. sorulmadı.
    Nedir bu çok bilmiş tavırlar?
    Çözüyorum diyenlerin nasıl çözdüklerini de biliyoruz.
    Uzatmanın alemi yok.
    Konuyu bir yetkili arkadaş kilitlerse sevinirim.