Deimosx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir sorunun varsa içinde tutmanı öneririm.Başkalarına saldırmaya çalışma, problem yaratma.İşin hallolduysa ne mutlu sana. Bu davranışından sonra yardım bekleme zaten.
İyi günler.
Senden bir yardım da bekleyen yok.
Şükür bir sorunum da yok.
Sadece burada fikir vs. sorulmadı.
Nedir bu çok bilmiş tavırlar?
Çözüyorum diyenlerin nasıl çözdüklerini de biliyoruz.
Uzatmanın alemi yok.
Konuyu bir yetkili arkadaş kilitlerse sevinirim.