• 04-09-2010, 17:55:41
    #1
    Arkadaşlar birtane film botu yaptım. Bot verileri indirmedenfilmizle.net adresinden çekiyor. Embed kodlarını birtek Choreme 'de sorunsuz bir şekilde çekiyor,botu diğer tarayıcılarda çalıştırdığımda embed kodlarını çekmiyor. Bu sorunun kaynağı nedir, ve nasıl düzeltebilirim?
  • 04-09-2010, 18:06:49
    #2
    sorun çözüldü..
  • 04-09-2010, 19:50:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun çözüldü..
    Sorununun ne olduğunu ve nasıl çözümlediğini de anlatsaydın gereksiz yere insanları buraya çekebilirsin bol bol da küfür yersin