Selamunaleyküm Arkadaşlar;
Arkadaşlar MySQL tc numarası ya da tel numarası kayıtlamak istiyorum kayıtlarken alanda yazılan rakamlar görünmüyor kendi atadığı rakamlar çıkıyor ne yapmam lazım...? alan özelliği ınt(11) verdim..
MySQL Numaralarını kayıt ederken ne yapmam lazım..
5
●3.137
- 23-06-2010, 21:19:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Herkesin T.C. Kimlik NO'su 11 haneli diye biliyorum ama...D3LLy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ınt yerine text verinc sorun olmuyor..