• 14-06-2010, 14:30:46
    #10
    bu kodun öncesinde mysql kayıt sorgulaması yokmu ? num_rows'u arayın eğer yoksa birde kayıt sorgulama eklenecektir.
    Sonrasında mysql_num_rows'un verdiği sayıyı 0'sa normal eklersiniz 0'değilse başlığın yanına ek olarak eklersiniz örneğin.

    ahmet bahçede diye bir videomuz var bunu ekledim ve kayıt önceden 0'dı.

    ahmet bahçede videosunu ikinci kez ekleyeceğiz mysql_num_rows ile sorgulama yapıyoruz ve değer bize 1 gelecek o zaman $baslik = $baslik.$num_rows;

    olarak eklenir. Bu şekilde devam eder gider.
  • 14-06-2010, 15:50:21
    #11
    Şimdi örneğin aşk adında video var seosu ask.html yine aşk adında video ekleyince seosu yine ask.html oluyo. Bunun ask-2.html olmasını istiyorum.
    Veritabanına video ekleme kodlarım şöyle:

    Alıntı
    <?php

    $sorgu=mysql_query("INSERT INTO videolar (baslik, org, img, vid, adres, embed, tarih) values ('$baslik', '$q', '$img', '$vid', '$adres', '$embed', now())");

    if ($sorgu) {
    echo 'Eklendi.';
    }else{
    echo 'HATA!';
    }
    ?>
    .htaccess dosyam ise şöyle:
    Alıntı
    RewriteEngine On
    RewriteRule ^yeni/ index.php [L]
    ReWriteRule ^(.*).html video.php?video=$1 [L,NC]
    ReWriteRule ^sitemap.xml sitemap.php
    Nasıl halledicez gerisini? Bir düzenleme yapsanız acaba.
  • 14-06-2010, 15:55:37
    #12
    <?php
    
    $varmi = mysql_num_rows(mysql_query("select * from videolar where  baslik='$baslik'"));
    
    if($varmi=="0"){
    
    $sorgu=mysql_query("INSERT INTO videolar (baslik, org, img, vid, adres,  embed, tarih) values ('$baslik', '$q', '$img', '$vid', '$adres',  '$embed', now())");
    if ($sorgu) {
    echo 'Eklendi.';
    }else{
    echo 'HATA!';
    } 
    
    }else {
    $yenibaslik = $baslik.$varmi;
    
    $sorgu2=mysql_query("INSERT INTO videolar (baslik, org, img, vid, adres,  embed, tarih) values ('$yenibaslik', '$q', '$img', '$vid', '$adres',  '$embed', now())");
    if ($sorgu2) {
    echo 'Eklendi.';
    }else{
    echo 'HATA!';
    } 
    }
    ?>
  • 14-06-2010, 16:16:03
    #13
    Çok teşekkürler Ntie. Canavar gibi çalışıyor valla
  • 14-06-2010, 16:22:49
    #14
    Hayrını görün forum üzerinden yapılırsa bütün işlemler diğer kişilere de fayda sağlar