• 05-07-2007, 20:37:40
    #1
    Merhaba sitemde giris ve üyelik sisitmei yaptim sorunum beni tani olayi eklemek istyiorum yani üye her zaman giris yapmaya gerek kalmasin diye.

    Kotlari yazdim ama ney yaptiysam ne localhostumda calisti nede site oldugu hostda

    Giris form kotlarim bunlar:
    @ $cerez_uyeadi = $_COOKIE['mp3']['uye']; 
    <form method="POST" action="index.php?Sayfa=GirisGonder"> 
    <div class="border"> 
    <table border="0" width="180" cellspacing="0" cellpadding="0"> 
    <tr><td align="center" class="baslik1" height="20">Üye Girişi</td></tr> 
       <tr><td height="5"></td></tr> 
       <tr> 
          <td align="center"><font face="Arial"><b><font size="2">Üye</font><span lang="tr"><font size="2"> 
          Adı</font></span></b></font></td></tr> 
          <tr><td height="5"></td></tr> 
          <tr> 
          <td align="center"><input type="text" name="uye" size="20"></td> 
       </tr> 
       <tr><td height="5"></td></tr> 
          <tr> 
          <td align="center"><b><font size="2" face="Arial">Parola</font></b></td></tr> 
          <tr><td height="5"></td></tr> 
          <tr> 
          <td align="center"><input type="password" name="parola" size="20"></td></tr> 
          <tr><td height="5"></td></tr> 
                  <tr> 
                 <td align="center"> 
                 <input type="checkbox" value="1" name="benitani" id="benitani"'; if ($cerez_uyeadi) echo ' checked="checked"'; echo'> 
                </td> 
                   </tr> 
          <tr><td height="5"></td></tr> 
          <td  align="center"><input type="submit" value="Giriş Yap" name="giris"></td> 
       </tr> 
       <tr><td height="5"></td></tr> 
    </table> 
    </div> 
    </form>
    buda girisgonder dosyamdaki cookie kotlari
    beni tani post methoduyla yapiyorum: 
     
    $benitani     = intval($_POST['benitani']); 
     if ($benitani) 
            { 
              setcookie("mp3[uye]", $uye, time() +2592000); 
              //setcookie("mp3[parola]", $parola2, time() +2592000); 
            } else { 
              
              setcookie (mp3[uye]", 0, time() - 2592000); 
            }
    bi türlü cözemedim sorunu. biri yardim ede bilirse memnun olurum.
  • 10-07-2007, 08:41:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    üyelik sistemi mi çalışmıyor yoksa sadece benı hatırlamı bu arada session kullanılmıyor mu bunlarda nerde session start :>
  • 10-07-2007, 11:33:59
    #3
    session kullanmıyor, cookie kullanmış.
  • 10-07-2007, 13:33:26
    #4
    <? $cerez_uyeadi = $_COOKIE['mp3']['uye']; 
     if ($cerez_uyeadi)  {echo "<script>location.href=\"index.php\"</script>"; }
    ?>
    <form method="POST" action="index.php?Sayfa=GirisGonder"> 
    <div class="border"> 
    <table border="0" width="180" cellspacing="0" cellpadding="0"> 
    <tr><td align="center" class="baslik1" height="20">Üye Girişi</td></tr> 
       <tr><td height="5"></td></tr> 
       <tr> 
          <td align="center"><font face="Arial"><b><font size="2">Üye</font><span lang="tr"><font size="2"> 
          Adı</font></span></b></font></td></tr> 
          <tr><td height="5"></td></tr> 
          <tr> 
          <td align="center"><input type="text" name="uye" size="20"></td> 
       </tr> 
       <tr><td height="5"></td></tr> 
          <tr> 
          <td align="center"><b><font size="2" face="Arial">Parola</font></b></td></tr> 
          <tr><td height="5"></td></tr> 
          <tr> 
          <td align="center"><input type="password" name="parola" size="20"></td></tr> 
          <tr><td height="5"></td></tr> 
                  <tr> 
                 <td align="center"> 
                 <input type="checkbox" value="1" name="benitani" id="benitani" checked="checked" > 
                </td> 
                   </tr> 
          <tr><td height="5"></td></tr> 
          <td  align="center"><input type="submit" value="Giriş Yap" name="giris"></td> 
       </tr> 
       <tr><td height="5"></td></tr> 
    </table> 
    </div> 
    </form>
    kodların hatalıydı düzelttim ve bahsettiğimn hata bu sayfadan değil giriş kontrollerini yaptığın ve cookie ayarlarını yaptığın sayfadan kaynaklanıyor olabilir. ve yazdığın kodlardan anladığım kadarıyla daha çok acemisin bence eğer sitende bunu deniyeceksen tam olarak öğrenmeden kendi yazdığın kodu kullanmadını tavsiye etmem sonuçta yelik sistemi açıklar başını ağrıtabilir sonra
    Edit: Sonradan kodlarda bi değişiklik yaptım eğer cookie ler doluysa yani daha önce giriş yaptıysa üye giriş ekranını atlayıp direkt index sayfasına gidiyor