Anket 8. Scriptim hangi dalda olabilir?
Toplam Katılımcı Sayısı: 69
8. Scriptim hangi dalda olabilir?
Haber
%11,59 (8 Oy)
Online oyun
%31,88 (22 Oy)
Download
%10,14 (7 Oy)
Msn smiles, avatar
%1,45 (1 Oy)
Arama motoru
%5,80 (4 Oy)
Dizi izle
%8,70 (6 Oy)
Yemek tarifi
%1,45 (1 Oy)
Ürün tanıtımı
%4,35 (3 Oy)
Reklam
%7,25 (5 Oy)
Şarkı sözü
%4,35 (3 Oy)
Tek ürünlük shop
%13,04 (9 Oy)
  • 27-04-2010, 20:58:37
    #19
    Reklam scriptinden uzak durun hocam. onuda piyasaya ucuzdan düşürüp millete oyuncak etmeyin reklam işini.
  • 27-04-2010, 21:36:08
    #20
    Search Engine ve Ad Server yazabileceğinizi sanmıyorum. Ondan onları direkt geçiyorum.

    Ürün tanıtım script'i olabilir.

    İyi Çalışmalar.
  • 27-04-2010, 21:40:13
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bence guzel bir haber scripti yapmalisin .
  • 27-04-2010, 22:08:56
    #22
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitti artık script işleri bak kategorilere yeni nesil arkadaşlar 10 tl bot satılır 20 tl bot satılır diye devam ediyorlar.
    bırak boşver yapsan ne olacak.git kız arkadaşınla sinemaya.
    10 tl 20 tl bot satılıyor diye, script yazmayı bıraktırmaya çalışıyorsun.
    o halde sen niye yazıyorsun.
  • 27-04-2010, 22:22:20
    #23
    Üyeliği durduruldu
    AKoyun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tl 20 tl bot satılıyor diye, script yazmayı bıraktırmaya çalışıyorsun.
    o halde sen niye yazıyorsun.
    sendemi 10 tl bot yapıyorsun ?

    çok merak ettiysen neden yaptığımı numaramdan ara anlatayım hayat hikayemi.

    botcularla aynı kefeye koydunya bizi. büyüksün
  • 27-04-2010, 22:27:38
    #24
    yok ben senin önerini kullanıyorum. ne bot satıyorum ne script..

    hani arkadaşa söylemişsin ya bitmiş script işleri. bende senin yazmanı anlamadım.
  • 27-04-2010, 23:09:51
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Açık ara farkla ankette görüldüğü gibi online flash oyun scripti yazmaya başlıyorum. ilginiz ve yardımlarınız için herkese çok teşekkürler.