Kod Ustaların yardımına ihtiyacım var ( jquery sistem kullanıyorum )
4
●436
- 14-04-2010, 22:15:45Üyeliği durdurulduSerkan güzel bir yazı yazmıştı istersen bi gözat. https://www.r10.net/php/82893-abarti-istekler.html
- 14-04-2010, 23:04:31ilk önce +1 vermek isterim.JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonrada oha diyerek yorumuma başlamak isterim. istersen bütün siteyi biz yazalım nasıl olur. eline 0km teslim site ? - 15-04-2010, 00:27:42siteyi yazmanızı istemiyorum.. istek değil.. yapabilecek olanların bana söylemesini istedim.. onun için özel mesaj atmanızı istedim.. yapabilecek olanın sisteme göz atmasını ve ne demek istediğimi anlaması için yaptım hepsini
yapabilecek olan varsa özel mesajdan teklif sunarsa iyi olur açıkcası ihtiyacım var acil..
yapabilecek olan varsa özel mesajdan teklif sunarsa iyi olur açıkcası ihtiyacım var acil..