Mahirix v4 Video Önü Reklam Koyma ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mahirix v4 Video Önü Reklam Koyma ?
3
●
1.586
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
Mahirix v4 Video Önü Reklam Koyma ?
08-10-2009, 00:15:42
#1
Pit1O
Üyeliği durduruldu
Mahirix v4 Video Önü nasıl reklam koyabililirim.Şimdiden yardımlarınız için saolun
08-10-2009, 09:15:31
#2
sdemirkeser
Üyeliği durduruldu
Pit1O adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mahirix v4 Video Önü nasıl reklam koyabililirim.Şimdiden yardımlarınız için saolun
Türk bir script mi bu?
08-10-2009, 22:04:31
#3
Pit1O
Üyeliği durduruldu
evet türk script.R10 da satılıyor
09-10-2009, 00:46:46
#4
phpexpert
sistem/videoizle.php i özelden at yapip burada yayinliyayim herkes kullansin...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler