• 14-07-2009, 10:15:31
    #1
    Veri Tabanını Geri Yüklerken yaşanan karakter sorunu ile ilgili bir soru sormak istiyroum.

    localhost/phpmyadmin 'e girdiğimde veri tabanı karakter düzeninin latin1_swedish_ci olduğunu görüyorum. Bu şekilde yedekleyip tekrar yüklediğimde tüm ğ, ı, ö, ü, ş, Ğ, İ, Ö, Ü, Ş karakterlerinin bozulduğunu görüyorum.

    * Acaba veri tabanındaki karakter değerlerini utf8_turkish_ci yaparsam bu sorun aşılır mı?

    * Eğer aşılacaksa tüm tablolarınkini aynı anda değiştirmem mümkün mü, yoksa hepsini birer birer elle mi değiştireceğim?
  • 14-07-2009, 10:17:46
    #2
    Veritabanı yedeğini alırken gzip olarak alın. DB yi hiç açmadan yükleyin yüklerken. Açtıktan sonra karakterlerde değişmeler olabiliyor.
  • 14-07-2009, 12:36:36
    #3
    Şu konu yardımcı olur mu acaba?