Veri Tabanını Geri Yüklerken yaşanan karakter sorunu ile ilgili bir soru sormak istiyroum.
localhost/phpmyadmin 'e girdiğimde veri tabanı karakter düzeninin latin1_swedish_ci olduğunu görüyorum. Bu şekilde yedekleyip tekrar yüklediğimde tüm ğ, ı, ö, ü, ş, Ğ, İ, Ö, Ü, Ş karakterlerinin bozulduğunu görüyorum.
* Acaba veri tabanındaki karakter değerlerini utf8_turkish_ci yaparsam bu sorun aşılır mı?
* Eğer aşılacaksa tüm tablolarınkini aynı anda değiştirmem mümkün mü, yoksa hepsini birer birer elle mi değiştireceğim?
Veritabanı Geri Yüklemede Karakter Sorunu
2
●345
- 14-07-2009, 10:17:46Veritabanı yedeğini alırken gzip olarak alın. DB yi hiç açmadan yükleyin yüklerken. Açtıktan sonra karakterlerde değişmeler olabiliyor.