• 30-04-2009, 19:47:49
    #1
    Bağlantı dosyası:
    <?php
    //require the PEAR::DB classes.
    require_once('DB.php'); 
    $db_engine = 'mysql';
    $db_user = 'musaadec_manager';
    $db_pass = '1475963';
    $db_host = 'localhost';
    $db_name = 'musaadec_manager';
    $datasource = $db_engine.'://'.
         $db_user.':'.
         $db_pass.'@'.
          $db_host.'/'.
           $db_name;
    $db_object = DB::connect($datasource, TRUE);
    if(DB::isError($db_object)) {
     die($db_object->getMessage());
    }
    $db_object->setFetchMode(DB_FETCHMODE_ASSOC);
    // we write this later on, ignore for now.
    include('check_login.php');
    ?>
    Hata:
    Alıntı
    Warning: require_once(DB.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/musaadec/public_html/db_connect.php on line 8
    Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'DB.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/musaadec/public_html/db_connect.php on line 8
    Yardımcı olursanız sevinirim. Serverda PEAR mevcut.
  • 30-04-2009, 20:34:10
    #2
    bu konuyu koyalı 5 tane konu cevaplandı hiç mi bilen yok
  • 30-04-2009, 20:44:29
    #3
    db_connect.php dosyası ile aynı dizinde olması gereken DB.php dosyan yok diyor
  • 30-04-2009, 20:45:06
    #4
    DB.php
    dosyan yerinde mi, var mı böyle bir dosya ?
  • 30-04-2009, 20:52:34
    #5
    Evet DB.php yok diyor.
  • 30-04-2009, 20:58:39
    #6
    o kod pear kütüphanelerini çalıştırıyor.Kod diziliminde hata olunca veriyomuş.
    Kod diziliminde hata buldunuz mu ?
  • 30-04-2009, 21:01:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')


    sunucuda safe mod off , open basedir = no value


    ini_set('include_path', '~/pear/lib'.PATH_SEPARATOR.ini_get('include_path'));
    set_include_path('/usr/local/lib/php/');
    require_once('DB.php');


    PATH_SEPARATOR => linux için ":" windows için ;
    sabit değilse direk yazarsın

    kolay gelsin.

    hata verirse yaz bakarım.
  • 30-04-2009, 21:05:47
    #8
    sweatcell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php')
    sunucuda safe mod off , open basedir = no value
    ini_set('include_path', '~/pear/lib'.PATH_SEPARATOR.ini_get('include_path'));
    set_include_path('/usr/local/lib/php/');
    require_once('DB.php');
    PATH_SEPARATOR => linux için ":" windows için ;
    sabit değilse direk yazarsın
    kolay gelsin.
    hata verirse yaz bakarım.
    hocam nasıl yapacağımı bilmiyorum, resellerim var sunucum değil.
  • 30-04-2009, 21:23:38
    #9
    Üyeliği durduruldu
    öncelikle phpinfo() dan safe mod ve open basedir değerlerine bak.

    eğer off durumdaysa ilk mesajımdaki kodları yaz.


    değilse paketi direk indirip dosyaları aynı dizine at.

    set_include_path('/usr/local/lib/php/');

    /usr/local/lib/php/ yerine dirname(__FILE__) yaz

    bu şekilde sunucuda pear kurulu olsada olmasada çalışır. pear paketinide indir. set_include_path(dirname(__FILE__)) eğer include_path değişmezse her yüklediğin paket dizinine PEAR.php dosyasını tek tek yükleyeceksin. başka yolu yok.

    DB

    PEAR