PHP ile konuyu kimler okuyor özelliğini nasıl yaparım?
6
●200
- 04-10-2022, 21:16:58Merhabalar. Aynı R10'da olduğu gibi konuyu kimler okuyor muhabbetini yapmak istiyorum. Nasıl yaparım?
- 04-10-2022, 22:02:50R10 socket mi bilmiyorum fakat socket ile yapılır Ajax ile yapılır sadece PHP ile yapılır bir çok yöntemi vr
- 04-10-2022, 22:24:30Maalesef bu konuda pek bir bilgim yok.yahyaozinanir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-10-2022, 22:39:03Nasıl yapacağımı bilmiyorum yani o konuda pek bir bilgim yok maalesef. Varsa bir eğitim gönderin izleyeyim lütfen.Zurafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2022, 19:39:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.