• 04-10-2022, 21:16:58
    #1
    Merhabalar. Aynı R10'da olduğu gibi konuyu kimler okuyor muhabbetini yapmak istiyorum. Nasıl yaparım?
  • 04-10-2022, 22:02:50
    #2
    R10 socket mi bilmiyorum fakat socket ile yapılır Ajax ile yapılır sadece PHP ile yapılır bir çok yöntemi vr
  • 04-10-2022, 22:04:28
    #3
    O sayfaya girenleri db kayıt edersin hocam, daha sonra kayıtları listelersin. Mantık basit. Anlık olsun dersen ajax kullanabilirsin ama socket.io kullanman daha sağlıklı olur
  • 04-10-2022, 22:24:30
    #4
    yahyaozinanir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 socket mi bilmiyorum fakat socket ile yapılır Ajax ile yapılır sadece PHP ile yapılır bir çok yöntemi vr
    Maalesef bu konuda pek bir bilgim yok.
  • 04-10-2022, 22:28:17
    #5
    Socket daha verimli olur ajax için güçlü sunucu lazım
  • 04-10-2022, 22:39:03
    #6
    Zurafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Socket daha verimli olur ajax için güçlü sunucu lazım
    Nasıl yapacağımı bilmiyorum yani o konuda pek bir bilgim yok maalesef. Varsa bir eğitim gönderin izleyeyim lütfen.
  • 05-10-2022, 19:39:27
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Youtube Tayfun Erbilen'in Socketio videosu

    Buraya bir göz atabilirsin.