• 17-02-2009, 23:33:30
    #10
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adrese paremetre eklemeniz lazim onun için
    Nasıl, anlayamadım :S
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerek yoktur kodun sonuna </a> eklemeyi unutmuşum
    kırıklink.php direk çağırılmadıkça referer i yollar
    Onu farkedip zaten eklemiştim, buna rağmen dediğim geçerli.
    sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kırıklinkte türkçe karakterlerde var o zamanm kiriklink.php yapsaniz daha uygun adini
    Zaten isim olarak kiriklink.php, Türkçe karakter yok, sorun maile gelen bağlantının http:/// şeklinde olması.
  • 18-02-2009, 15:07:37
    #11
    kirik-link.php?id= seklinde tanımlaman lazım..

    site linkin mesela index.php?id=21 ise kırık link bildir butonuda su sekilde olmalı

    kirik-link.php?id=21
  • 18-02-2009, 15:49:04
    #12
    Asli Güngör-SON ÖPÜCÜK video klip 2009 SÜPER KALITE

    aynı dosyayı tavsiye için kullanıyorum id mdi gerekmiyor mail ile httpreferer yolluyor zaten size
    sizde gelen bağlantıdan hangi dosyanın bozuk olduğunu rahatca anlayabiliyorsunuz


    dosyadaki mail adresini düzenleyin
    js linki kırık link bildirimi yapılacak sayfaya ekleyin
    dosyaları root a atın hepsi bu

    dosya browserden direk yazılarak çağırılırsa boş referer geleceğinden çalışmaz jsde bunun için var zaten ...

    edit kırık link kullandığım siteyi geri açtım bkz http://www.hit2.org/7060-indiriliyor...e-scripti.html
  • 18-02-2009, 23:25:28
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dosyadaki mail adresini düzenleyin
    js linki kırık link bildirimi yapılacak sayfaya ekleyin
    dosyaları root a atın hepsi bu
    dosya browserden direk yazılarak çağırılırsa boş referer geleceğinden çalışmaz jsde bunun için var zaten ...
    Hocam mail adresini düzenledim.
    Dosyaları root a attım script çalışıyor, mail ulaşıyor bana, dediğim gibi sorun gelen mail http:/// şeklinde.
    js demişsin ama verdiğin dosyalarda kiriklink.php ve kiriklinkvar.php var sadece, js dosyası yok ve sanırım sorun da bu.
  • 19-02-2009, 09:11:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    uykudelisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mail adresini düzenledim.
    Dosyaları root a attım script çalışıyor, mail ulaşıyor bana, dediğim gibi sorun gelen mail http:/// şeklinde.
    js demişsin ama verdiğin dosyalarda kiriklink.php ve kiriklinkvar.php var sadece, js dosyası yok ve sanırım sorun da bu.
    dosya içeriğini paylaşırsanız üzerinde yorum yapabiliriz
  • 19-02-2009, 13:05:19
    #15
    js dediğim kiriklink.php yi popup olarak açan link

    <img src="resimler/logo_unknown.gif" width="16" height="16" align="left">&nbsp;&nbsp;<a href="#" onclick="window.open(&quot;/kiriklink.php&quot;,&quot;hava&quot;,&quot;width=280,height=250,resizable=no,scrollbars=no&quot;);return false">Link Bozuk İse Lütfen Haber Verin &nbsp;&nbsp;</a>
  • 19-02-2009, 13:34:26
    #16
    Dosya içeriği andyou nun paylaştığı
    RapidShare: Easy Filehosting

    andyou
    <a href=\"#\" onclick=\"window.open(&quot;/kiriklink.php&quot;,&quot;hava&quot;,&quot;width=280,height=250,resizable=no,scrollbars=no&quot;);return false\">Bozuksa bildir!</a>
    Şu şekilde kullanıyorum ama ne yazıkki gelen mailde http:/// görünüyor