• 24-02-2022, 16:27:06
    #1
    Merhabalar. Sitemde token kullanmak istiyorum, formlarda. "db.php" sayfasında session başlattım. Ama token'ı kullandığım form sayfasında session kullanmam gerekli, token'ın çalışması için değil mi? Form sayfasında, "session_start()" kullanmazsam aşağıdaki hatasını veriyor. Kullanırsam da bir aşağıdaki hatayı veriyor. Ne yapmalıyım.
    "PHP Notice: Undefined variable: _SESSION in"
    "already session started"
  • 24-02-2022, 16:28:32
    #2
    db php'yi require yaptıysan onun içindeki session start çağırdığın sayfada da çalışır
    edit. anladım belki erişimde sorun vardır.
  • 24-02-2022, 20:00:47
    #3
    üstat db.php de neden session başlattın ki ya. o sayfada sadece db bağlantısı olması gerekir. session olmasına gerek olmaz ki genelde. onu sil düzelir...
  • 02-03-2022, 18:08:11
    #4
    DB.php yi require ettiğin yerde de session başlatıyorsun anladığım kadarıyla. İkisinden birini sil sorun çözülür.
  • 20-03-2022, 14:31:18
    #5
    Dediğinizi yaptım, düzeldi. Teşekkür ederim.