Merhabalar. Sitemde token kullanmak istiyorum, formlarda. "db.php" sayfasında session başlattım. Ama token'ı kullandığım form sayfasında session kullanmam gerekli, token'ın çalışması için değil mi? Form sayfasında, "session_start()" kullanmazsam aşağıdaki hatasını veriyor. Kullanırsam da bir aşağıdaki hatayı veriyor. Ne yapmalıyım.
"PHP Notice: Undefined variable: _SESSION in"
"already session started"
Session zaten başlatıldı uyarısı sorunu
4
●86
- 24-02-2022, 16:27:06
- 24-02-2022, 16:28:32db php'yi require yaptıysan onun içindeki session start çağırdığın sayfada da çalışır
edit. anladım belki erişimde sorun vardır. - 24-02-2022, 20:00:47üstat db.php de neden session başlattın ki ya. o sayfada sadece db bağlantısı olması gerekir. session olmasına gerek olmaz ki genelde. onu sil düzelir...