• 27-01-2022, 21:51:08
    #1
    Merhaba r10, flarum kurmayı deneyeceğim flarum için Hosting mi yoksa sunucu mu alınmalı. Bilgisi olan var mı?
  • 27-01-2022, 21:57:19
    #2
    srd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba r10, flarum kurmayı deneyeceğim flarum için Hosting mi yoksa sunucu mu alınmalı. Bilgisi olan var mı?
    İkiside olabilir. Ama SSH erişimli hosting olursa eklenti kurma kaldırma güncelleme gibi işlemleri çok daha hızlı kolay ve sorunsuz yaparsın. bu tür bilgilere https://flrumtr.com adresinden ulaşabilirsin.
  • 27-01-2022, 22:00:04
    #3
    gakko23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkiside olabilir. Ama SSH erişimli hosting olursa eklenti kurma kaldırma güncelleme gibi işlemleri çok daha hızlı kolay ve sorunsuz yaparsın. bu tür bilgilere https://flrumtr.com adresinden ulaşabilirsin.
    çok teşekkürler
  • 28-01-2022, 07:35:28
    #4
    Sanal sunucu, hostinge göre hem daha pahalı hemde daha hızlı olacaktır.
  • 28-01-2022, 16:57:27
    #5
    https://flarumtr.com/d/3136-flarum-h...r-3-4-7-koruma

    Burada var. 1tl ye deneme hesabi varmış. 1ay deneyebilirsin
  • 29-01-2022, 15:47:33
    #6
    gakko23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkiside olabilir. Ama SSH erişimli hosting olursa eklenti kurma kaldırma güncelleme gibi işlemleri çok daha hızlı kolay ve sorunsuz yaparsın. bu tür bilgilere https://flrumtr.com adresinden ulaşabilirsin.
    hocam forumunuzdaki windowsa kurma konusunu sildiniz mi?