if(isset($_POST['send'])) {
if($captcha->verifyResponse($_POST['g-recaptcha-response'])) {
$email = $_POST['email'];
$name = $_POST['name'];
$subject = $_POST['subject'];
$type = $_POST['type'];
$body = $_POST['name'];
if(isset($_FILES['file']['name']) && $_FILES['file']['name'] != "") {
$file = 'attach/' . basename($_FILES['file']['name']);
move_uploaded_file($_FILES['file']['tmp_name'], $file);
} else {
$file = "";
}
$mail = new PHPMailer();
$mail->isSMTP();
$mail->Host = $smtp_host;
$mail->SMTPAuth = true;
$mail->Username = $smtp_user;
$mail->Password = $smtp_pass;
$mail->SMTPSecure = 'tls';
$mail->Port = $smtp_port;
//sender from
$mail->setFrom($email, $name);
$mail->addAddress($myemail);
$mail->addReplyTo($email, 'Information');
if(isset($_POST['copy'])) {
$mail->addCC($email);
}
$mail->addAttachment($file);
$mail->isHTML(true);
$mail->Subject = $name;
$mail->Body = $name '<br />'$email'<br />'$subject'<br />'$message;
if($mail->send()) {
$send_msg = '<div align="center" class="alert alert-success">Bilgileriniz bize ulaştı. Teşekkürler.</div>';
}Amacım bu şekilde bir mail almak,
Ama tüm kombinasyonları denedim, doğru yeri yapıyorum sanırım eksik mi yapıyorum ya da yanlış mı çözemedim bu konuda yardımcı olabilir misiniz?
Ne yaparsam yapayım çalıştığında sadece bir tanesi geliyor, sadece mail adresi kısmını gösteriyor diğerleri çıkmıyor hep tek satır gösteriyor.
