utf8_general_ci yap veri tabanını dosya utf-8 bomsuz olsun kaydettiğin ve gönderidğin sayfa sorna bağlantının altına şu aşağıdaki gibi ifade ekle ben bu şekilde türkçe karakterlerde bi sıkıntı yaşamıyorum.
İlk database oluştururken utf8 general kullan. Tablo sütunlarında da aynı şekilde. Sonra diğer arkadaşların yazdıgı seti kullanırsan sorun olmaması lazım