Admin Paneli Yükledim Bildirim Atarken Bu Hatayı Alıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Admin Paneli Yükledim Bildirim Atarken Bu Hatayı Alıyorum
4
●
38
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
Admin Paneli Yükledim Bildirim Atarken Bu Hatayı Alıyorum
08-01-2021, 21:05:50
#1
bycida
Merhaba arkadaşlar uygulamam için panel kurdum sanırım veritabanı hata veriyor bilen biri yazabilir mi acaba
Verilen Hata
O Satırdaki Kod Bölümü:
Şimdiden Teşekkürler Arkadaşlar
08-01-2021, 21:27:32
#2
necmettin70
Hatada gördüğüm kadarıyla user tablonda user_token sütunu olmadığını söylüyor onu kontrol ediniz
08-01-2021, 21:28:38
#3
bycida
necmettin70 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hatada gördüğüm kadarıyla user tablonda user_token sütunu olmadığını söylüyor onu kontrol ediniz
merhaba hocam tabloda iki tane user_token var acaba iki tane var diye mi yapıyor
08-01-2021, 21:31:30
#4
necmettin70
bycida adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba hocam tabloda iki tane user_token var acaba iki tane var diye mi yapıyor
iki sütunun adı da user_token ise ondan olabilir birini silip test edin
08-01-2021, 21:35:04
#5
bycida
necmettin70 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iki sütunun adı da user_token ise ondan olabilir birini silip test edin
malesef hocam yine aynı sonuç dbyi tekrar yükleyeyim bakalım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler