• 08-01-2021, 21:05:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar uygulamam için panel kurdum sanırım veritabanı hata veriyor bilen biri yazabilir mi acaba
    Verilen Hata
    O Satırdaki Kod Bölümü:
    Şimdiden Teşekkürler Arkadaşlar
  • 08-01-2021, 21:27:32
    #2
    Hatada gördüğüm kadarıyla user tablonda user_token sütunu olmadığını söylüyor onu kontrol ediniz
  • 08-01-2021, 21:28:38
    #3
    necmettin70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatada gördüğüm kadarıyla user tablonda user_token sütunu olmadığını söylüyor onu kontrol ediniz
    merhaba hocam tabloda iki tane user_token var acaba iki tane var diye mi yapıyor
  • 08-01-2021, 21:31:30
    #4
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam tabloda iki tane user_token var acaba iki tane var diye mi yapıyor
    iki sütunun adı da user_token ise ondan olabilir birini silip test edin
  • 08-01-2021, 21:35:04
    #5
    necmettin70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iki sütunun adı da user_token ise ondan olabilir birini silip test edin
    malesef hocam yine aynı sonuç dbyi tekrar yükleyeyim bakalım