Script türkçeleştirme nasıl yapabilirim yardımcı olabilecek ?
10
●163
- 08-12-2020, 22:18:10scriptte language diye bir klasör var ise orada dil çevirmen için gerekli dosya vardır, yoksa arayüzde görünen her kısım dosyalarda bulunup editlenmeli
- 08-12-2020, 22:19:45evet language klosörü var scriptte fakat nasıl yapacagımı bılmıyorumcivilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2020, 22:24:51Galiba turkish klosörü acıp karsılıgını turkce yaparsam tum kodların türkce cevırı yapmıs oluyorum öyle hissettimcivilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



- 08-12-2020, 22:26:50'Share' yazıyor ya, 'Paylaş' yazacaksın
Yani ' ' içindekileri Türkçeleştireceksin - 08-12-2020, 22:28:12Anladım demek istediği öyle yapıyorum suan turkish adlı bır klosör olusturdum karsılıgına cevirip turkce yazıyorum olacaktır galibacivilengineer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2020, 22:31:14ingilizcesini hiç kullanmayacaksan, türkish diye oluşturmana gerek yok.
oluşturuyorsan da, eğer admin paneli yoksa, yine kodlardan hangi dil dosyasının seçileceğini belirleyen kısmı bulup "english" yazan yeri "turkish" yapman lazım yoksa ingilizceyi okumaya devam eder

