ingilizcesini hiç kullanmayacaksan, türkish diye oluşturmana gerek yok.

oluşturuyorsan da, eğer admin paneli yoksa, yine kodlardan hangi dil dosyasının seçileceğini belirleyen kısmı bulup "english" yazan yeri "turkish" yapman lazım yoksa ingilizceyi okumaya devam eder