Başlangiçta menü açik olarak geliyor nasil gizleyebilirim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Başlangiçta menü açik olarak geliyor nasil gizleyebilirim?
2
●
32
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
Başlangiçta menü açik olarak geliyor nasil gizleyebilirim?
08-12-2020, 13:53:19
#1
ercannkurtulus
Merhaba php ile menüleri web sitesine çekiyorum fakat mobilde web sitesine girince menü açık şekilde geliyor bunu nasıl gizleyebilirim??
08-12-2020, 14:00:58
#2
persius35
site nedir
08-12-2020, 20:39:37
#3
ademayass
siteyi iletirseniz yardımcı olabilirim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler