Sizce Geliştirmeyi nasıl yapmalıyım ?
0
●30
- 01-12-2020, 15:28:01Üyeliği durdurulduArkadaşlar daha önce konu açmıştım hangi frameworkü kullanmam gerektiği konusunda laraveli tercih ettim aklıma güzel bir proje var bu projeyi hayata geçirmek istiyorum istesem salt php ile bunu yazarım ancak ben ileride kolaylık olması açısından framework ile yapmak istiyorum. Sizce bu projeye paldır küldür dalıp başlayım mı yoksa önce laraveli tam öğrenip öyle mi yapayım bu konuda kararsız kaldım hangisi daha hızlı ve benim için mantıklı olur sizce ?