• 14-08-2020, 18:41:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar, bir yazılım yapıyorum.
    Ücretli satışa sunacağım ioncube ile şifreleyeceğim fakat kafama birşey takıldı.
    Yazılımım nereye hangi alan adına - subdomaine kurulmuş görme şansım var mı?
  • 14-08-2020, 18:42:05
    #2
    Lisans sistemi yaparsaniz daha kolay olur takibi
  • 14-08-2020, 18:43:05
    #3
    TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans sistemi yaparsaniz daha kolay olur takibi
    Lisans sistemi istemiyorum hocam açıkcası sınırsız lisans olarak satacağım birde lisans olayı uğraştırıyor
  • 14-08-2020, 18:43:14
    #4
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, bir yazılım yapıyorum.
    Ücretli satışa sunacağım ioncube ile şifreleyeceğim fakat kafama birşey takıldı.
    Yazılımım nereye hangi alan adına - subdomaine kurulmuş görme şansım var mı?
    TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans sistemi yaparsaniz daha kolay olur takibi
    Tüm piyasa scriptlerinizi kullanıyor hocam, burada sormanız tuhafıma gitti

    TurkDebrid hocamın tavsiyesi gayet mantıklı.
  • 14-08-2020, 18:44:00
    #5
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm piyasa scriptlerinizi kullanıyor hocam, burada sormanız tuhafıma gitti
    Derken hocam anlayamadım pek
  • 14-08-2020, 18:55:53
    #6
    Hocam şifreli bir alan yapın belirli sürelerde yada gün saati = se şu saate sunucu ipsi çek xxx adresine post at gönder gibi bir kod yazılabilir.
  • 14-08-2020, 18:57:02
    #7
    Sifreleyecegeniz dosyalardan birisi sizin ana domaindeki bir sayfaya request atar. https://www.scriptevin.com/kontrol.p....websitesi.com
  • 15-08-2020, 10:23:18
    #8
    örnek olarak admin panelinin X sayfasına bir kod yazarsanız mevcuttaki domain adını alır size mail atar , mail atmadan öncede kücük bir kontrol yaparsınız 1 defa mail atınca tekrar atmasın gibisinden hallolmuş olur herhalde
  • 15-08-2020, 14:19:46
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam sürekli kendi sitenize request yollatmayın. İmzamdaki eklentide kendi yazdığım lisanslama sistemi mevcut. Lisans kodlarına göre 1yıllık, 2yıllık, lifetime türünde lisanslar tanımlanıyor. Ben domain bilgisini vs almıyorum ama aynı mantıkla aladabilirsiniz.

    Bir lisanslama kısmı yapmanızı kesinlikle öneririm. Sadece lisanslama post işlemi yapıldığı zaman sitenize request attırırsınız. Böylelikle hem scriptinizi kullanan site sürekli sizin sunucu yanıtınızı beklememiş olur. Hemde lisans sunucusu için yüksek ücretler ödemek zorunda kalmazsınız.

    Yada lisanslama yapmak istemem, free olarak paylaşacağım derseniz, scriptin içinde, örneğin admin panelinde bir adet css dosyasını sitenizden verirsiniz. <link rel="stylesheet" href="//siteniz.com/css.php"> gibisinden. css.php dosyasına gelen domain requestleri regexle düzenli bir şekilde replace edip veritabanına yazdırırsınız. Eğer gelen domain zaten hali hazırda yazılmışsa tekrardan yazdırmazsınız.