Laravel Kullanmayın - R10.net
  • 04-12-2019, 17:18:49
    #1
    Arkadaşlar, bir firma ile yazılım için görüşmeye gittim , ellerindeki yazılım daha 5 sene olmamış, heryerden hata veriyor, Laravel siteye bakıyoruz oda ne görelim dokumanlar yok. Kısaca destek yok yani.

    Adamların yazılımı çöp olmuş, sil baştan tekrar yapacağız .

    Eğer girişimci iseniz yeni projenizi varsa laravelden uzak durun , 1 sene sonra geliştirmeye başlarsınız destek bulamazsınız , yazılımcılar bildiğini kullanır ama sizde bildiğiniz gibi yönlendirin
  • 04-12-2019, 17:24:31
    #2
    Yazılımcı geliştirmeye açık değiştirmeye kapalı kod yazmadıysa o proje bir süre sonra çöp olmaya mahkumdur diyelim biz ona
    mehmetks.com
  • 04-12-2019, 17:25:31
    #3
    Laravelin bu amaçla kullanıldığını biliyor muydun? Herkesin kendine göre yoğurt yiyişi vardır ama frameworkler bu standartta olmasını sağlar.
  • 04-12-2019, 17:26:11
    #4
    Benim laravel'den anladığım bir şey var ise o da, Laravel'in yazılımcılara kolaylık sağlaması değil;
    php bilmeyenlerin kod yazması için üretilmiş garip bir şey gibi.
    Web sitesi yayınlamak için nasıl Wordpress kullanılıyorsa,
    Kod yazmak için Laravel kullanılıyor ve Laravel bir yazılım dili değil


    roadscrat adlı üyeden alıntı
    Ben artık öyle bir duruma geldim ki laravel kullanmıyoruz diye cahil görülüyoruz adamlar laravel bir yazılım dili gibi görüyor özgün proje kabul etmez hale geldiler
    redevelop adlı üyeden alıntı
    Kesinlikle! Piyasada bir laravel algısı var, sanki laravel bilmeyen adama kodlama bilmiyor gozuyle bakılıyor;
    Kimse işin analitik zeka problem çözme algoritma kurma kısmı ile ilgilenmiyor artık. Laravel biliyor Musun? tamam gel sen 😊
    Facebook isi gücü bıraktı misal şuan butun sistemi laravel e geçirecek 😂
    Web alanında her türlü proje geliştirme yapılır 😊👍
  • 04-12-2019, 17:30:02
    #5
    Laravel shift bu işi yapiyor güncelleme yapamiyorsaniz verin yaparlar.

    Sizde geri kalani yaparsiniz.
    Php Laravel wordpress işleriniz yapilir.
    Nodebb Discourse Flarum kurulumu yapılır.
    Skype : alicannklc_1
  • 04-12-2019, 17:35:20
    #6
    Sürekli güncellenen tüm ürünlerde bu soruna rastlayabilirsiniz diye tahmin ediyorum. Ne tür hatalar için dökümanlara bakmak istediniz. Ayrıca Laravel sürümü nedir?
    "Edep Bu Milletin Gençlerinden Silinmemişse Hala Bir Ümit Var demektir."
  • 04-12-2019, 17:37:17
    #7
    Daha ne kadar sacma seyler duyacagiz acaba Developerlarin yaptigin yanlislari dile ya da framework'e atamazsiniz. Hangi dokuman yok yazin beraber bakalim.
    Laravel size destek vermez zaten.

    Su anda calistigim sirket uluslar arasi is yapan bir sirket, Gelistirdigimiz altyapida 2013-2014'den beri laravel kullaniliyor. Hic sorunumuz yok. Siz neye dayanarak kullanmayin diyorunuz?






    redevelop adlı üyeden alıntı
    Benim laravel'den anladığım bir şey var ise o da, Laravel'in yazılımcılara kolaylık sağlaması değil;
    php bilmeyenlerin kod yazması için üretilmiş garip bir şey gibi.
    Web sitesi yayınlamak için nasıl Wordpress kullanılıyorsa,
    Kod yazmak için Laravel kullanılıyor ve Laravel bir yazılım dili değil
    redevelop adlı üyeden alıntı
    Benim laravel'den anladığım bir şey var ise o da, Laravel'in yazılımcılara kolaylık sağlaması değil;
    php bilmeyenlerin kod yazması için üretilmiş garip bir şey gibi.
    Web sitesi yayınlamak için nasıl Wordpress kullanılıyorsa,
    Kod yazmak için Laravel kullanılıyor ve Laravel bir yazılım dili değil
    Laravel zeten bi yazilim dili degil, php framework. PHP bilmeenler Laravel yazmaya calistigi zaman ise ortayakorkunc goruntuler cikiyor.

    Laravel kolay kullanimdan dolayi yeni baslayanlar tarafindan cok tercih ediliyor ama daha service provider, event listener, queue, middleware vb bir cok ozelligi kullanilmadan laravel kullaniyorlar denilmesi biraz zor.
  • 04-12-2019, 17:56:49
    #9
    YILMAZ adlı üyeden alıntı
    Daha ne kadar sacma seyler duyacagiz acaba Developerlarin yaptigin yanlislari dile ya da framework'e atamazsiniz. Hangi dokuman yok yazin beraber bakalim.
    Laravel size destek vermez zaten.

    Su anda calistigim sirket uluslar arasi is yapan bir sirket, Gelistirdigimiz altyapida 2013-2014'den beri laravel kullaniliyor. Hic sorunumuz yok. Siz neye dayanarak kullanmayin diyorunuz?








    Laravel zeten bi yazilim dili degil, php framework. PHP bilmeenler Laravel yazmaya calistigi zaman ise ortayakorkunc goruntuler cikiyor.

    Laravel kolay kullanimdan dolayi yeni baslayanlar tarafindan cok tercih ediliyor ama daha service provider, event listener, queue, middleware vb bir cok ozelligi kullanilmadan laravel kullaniyorlar denilmesi biraz zor.
    Laravel'in bir yazılım dili olmadığını, Framework olduğunu şuan ilkokula giden çocuklarda biliyor,
    herkesin bildiği doğrular üzerinden konuşuyor olsaydım Laravel'i destekliyor görünürdüm,
    Laravel'i desteklemediğimi göstermek için laravel'in kurucularına küfür mü etmem gerekiyor?
    Kendinizi hangi bilgelikte görüyorsanız, biraz daha okumaya ve araştırmaya devam edin,
    boş konuşmayı bırakın
    Web alanında her türlü proje geliştirme yapılır 😊👍