Elimde şöyle bir veritabanım var:

ve oluşturmuş olduğum xml dosyasının kodu aşağıdaki gibidir.
<?php
header("content-type: application/xml");
$servername = "localhost";
$database = "tankorkuluk_kur";
$username = "xxx_kur";
$password = "xxxx";
$mysqli = new mysqli($servername, $username, $password, $database);
if (!$mysqli) {
die("Bağlantı Başarısız: " . mysqli_connect_error());
}
$xml = new DOMDocument('1.0', 'UTF-8');
$parabirimleri = $xml->createElement('parabirimleri');
$parabirimi = $xml->createElement('parabirimi');
$USD = $xml->createElement('USD', 'BURAYA DOLAR KURU GELECEK');
$EUR = $xml->createElement('EUR', 'BURAYA EURO KURU GELECEK');
$parabirimleri->appendChild($parabirimi);
$parabirimi->appendChild($USD);
$parabirimi->appendChild($EUR);
$xml->appendChild($parabirimleri);
$xml->save('doviz.xml');
mysqli_close($mysqli);
echo $xml->saveHTML();
?>Yukarıda xml de olan, BURAYA DOLAR KURU GELECEK ve BURAYA EURO KURU GELECEK kısımlarına, veritabanından kur bilgilerini çektirip yazdırmak istiyorum. Nasıl yapabilirim?Yardımcı olarak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.