yazdıgım scripti sadece bir domain de çalışmasını nasıl saglarım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
yazdıgım scripti sadece bir domain de çalışmasını nasıl saglarım
10
●
905
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
PHP
yazdıgım scripti sadece bir domain de çalışmasını nasıl saglarım
1
2
31-07-2008, 00:34:00
#10
Dogu_Bey
Üyeliği durduruldu
Rica Ederim,
Kolay Gelsin.
31-07-2008, 13:57:57
#11
Rostwell
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
TaSaRoNi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam anlamadım sadece bu kodları şifrelesem mi yoksa tüm teplate yi şifrelesem?
sadece bu kodları şifrelersen dikkat ceker yanında bi kaç önemli kod daha şifrele
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler