Merhabalar kendi yazdıgım bir yazlım sitem var cpaneldeb ve php den yedek alıp local de açmaya çalışıyorum.İndex açılmıyor tıklayınca veya adrese gidince tarayıcıya index iniyor.
Bunun sorunu ne olabilir
Siteyi yedek alıp localda açamama
2
●135
- 27-05-2019, 18:38:58Wampserver,xaamp, easyphp vs veya normal kurulum apeche,mysql mu kullanıyorsunuz.? Muhtemelen çalışma sorun var.